21 Ekim 2012 Pazar

Yeşil Vaha 2

Eveet geçen haftadan tadı damağımızda kalan at gezintisi ve kahvaltıyı kızlarla bu hafta tekrar yapalım dedik. Tereyağlı, kaşarlı bazmanalar, çeşit çeşit kahvaltılar ve yediklerimizi yakacağımız bir at turu. Ancak hava şartları pek de bize uymadı bu pazar, o yağmur ve fırtınaya rağmen tüm kararlılığımızla gittiğimiz yeşil vaha'da bastıran yağmurla oturduğumuz kamelyada mahsur kaldık:))O yağmurla bizim at sevdasıda bu hafta suya düştü.. Ceviz kadar yağan dolunun altında kamelyanın tüm fermuarlarını sıkıca kapatıp kömürlü semaverimizi ortamıza alıp kızlarla şarkı söylemekte ayrı bir keyif:)) Ege, Ceren ve Ela üç sıkı arkadaşta çok eğlendiler, şarkılar söylediler, dans ettiller yağmur ara ara hafiflediğinde kozalak toplayıp kertenkele peşinde koştular. Onları çook seviyorum ve büyüdüklerini görmek için sabırsızlanıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D