8 Ekim 2012 Pazartesi

CEREN "4" YAŞINDA!!!!

BEBEĞİM ARTIK KOOOOSKOCA BİR KIZ OLDU TAM 4 YAŞINDA ! Ona bütün sevdiklerimizi bir araya toplayar yine güzel bir parti yaptık.. Ceren arkadaşlarıyla oynadı, dans etti, sesi kısılana kadar bağırdı, hediyeleri paraladı :) kısacası; ÇOK EĞLENDİ. Bizde öyle, canım dostlarım iyi ki varsınız... Hepinizi çok seviyoruz. sevgiler... (Bu arada pastayı babayla ben yaptım :)))) (Yanımızda olamayan sevgili dedemiz ve sevgili badilerimiz için yeriniz çok belliydi... Seneye acısını çıkarırız:)

3 yorum:

  1. Nice yıllara güzel bebeğim...
    Büyüyüp senin deyiminle ''Çocaman'' olduğun günleri de görelim inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Allah daha nice yaşlarını görmeyi nasip etsin sizlere. İyi ki doğmuşsun Ceren hanım. Nice güzel yaşların olsun. Sağlıkla inşallah;)
    (şeyma ile bakıyoruz resimlere şuan. Pastanızı çok beğendi:))

    YanıtlaSil
  3. :) Teşekkürederiz Nermin Teyzesi güzel dileklerin için. Kuzucuğuma sizde çok rahat yaparsanız bu pastadan, senin marifetli ellerinle özcanın yetenekli elleri bi araya gelince alası olur:))) Şeymoşada yemesi kalır:)

    YanıtlaSil

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D