24 Ocak 2019 Perşembe

Ceroş 10 Yaşında... 9 Ekim 2018

Cerenim, varlığıyla dünyamızı aydınlatan güzel kızım...
Sen dünyamıza geleli tam 10 sene oldu işte.. 
İyi ki geldin, iyi ki bizim kızımız oldun...
Seninle bu yolda o kadar çok şey öğrendim ki.. 
En çokta bana anne olmanın mutluluğunu yaşattığın için sana binlerce kez teşekkür ederim. 
Binlerce kez gelsem bu dünyaya, her seferinde "senin" annen olmak isterim. 
Güzel kızım, ruhunun güzelliği, zerafeti tüm çevrene yansısın dilerim.
O minik kalbinden geçen dileklerin hep kabul olsun.
Seni çok seviyoruz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D