29 Haziran 2015 Pazartesi

Ceren'den Chelkowski Çiçek Valsi...




 Ceren 1 yıldır gittiği bale okulunun yıl sonu gösterisine de çıktı. Bale okulu Müdüremiz Servet hanımın titizliğinden çok güzel bir gece olabileceğini tahmin ediyorduk ama, bu kadar kusursuz ve hatasız bir gece hayal bile edememiştik. Kostümler her dans için özel olarak stilistler tarafından tasarlandı. sahne dekorları, ışık, ses herşey mükemmeldi. Çocuklar o kadar güzel çalışmışlarki, minicik 4 yaş grubu bile tek bir hata yapmadan saatlerce sahnede kaldılar..

Güzel kızım,  sen sahneye çıkarken neredeyse kalbim yerinden çıkacaktı. Seni seven yakınlarımızla birlikte hepimiz heyecanını, mutluluğunu yaşadık... Heyecanlandım, Sevindim, Duygulandım, Güldüm, Ağladım... Hepsi için sana sonsuz teşekkürler bebeğim.... Seni çok seviyorum, iyiki varsın.











Diğer gösterilerden de birkaç kare paylaşıyorum :)

2 yorum:

  1. Babasının hint bülbülü kızı :) Gurur duyuyorum minik kızımla.

    YanıtlaSil

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D