28 Ekim 2013 Pazartesi

Güneşli haftasonu :)










2 yorum:

  1. Hayııır olamaaaaz ben de istiyorum böyle sıcak havalar:( Valla kaçmak istiyorum İzmir falan:) Güzel havanın tadını çıkarmışsınız. Son fotonuz da Ceren sizi çekmiş sanırım. Çok iyi yaa bu minik:)) Bu arada fıstığın saçları fönlü yanılmıyorsam. Çok yakışmış. Maşallah ipek gibi;)

    YanıtlaSil
  2. Yok fönlü değil Nermincim artık uzadıkça saçlarının bonusluğu gitti maalesef :) Havalar hala daha çok iyi gidiyor burada İzmir'den daha yakın Antalya. Buraya bekleriz tatlım... :))

    YanıtlaSil

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D