3 Ocak 2013 Perşembe

OKULUMUZUN KALİTE ÖDÜLÜ ve CEREN'İN KAYMAKAMLIK ZİYARETİ :)




21 Kasım 2012 tarihinde 21. si düzenlenen Ulusal Kalite Ödül Töreninde aldıkları katılım 
Beratı ve EFQM Mükemmellik Modeli 4 yıldız yetkinlik belgeleri ile Ceren ve seçilen iki 
arkadaşı, öğretmenleri ile Okul Müdürü Sayın Bilgi SUAKAR Kaymakamımız 
Mehmet Ali ÖZYİĞİT’e makamında ziyarette bulundu. Ceren'in verdiği cevaplara Kaymakam 
amcamız çok gülmüş ve çok sevmiş. Müdürümüz Bilgi hanımsa ilkokula başlarken mutlaka 
çok iyi bir okul araştırın çok özel ve zeki bir çocuk diyor Ceren için. Gurur duydum kızımla :)

2 yorum:

  1. Eeee...olacak o kadar!
    Güzel kızlar annesine , akıllı kızlar babasına çekermiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kürşatcım anti parantez belirtmek istedim; okul hayatım boyunca her etkinlik için valiliklere, belediye başkanlarına yada böyle kaymakamlara hep beni götürürlerdi...:)))) Kızımız görüntü olarak sana benziyor ama sosyallikte anneye çekmiş ;)

      Sil

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D