7 Kasım 2012 Çarşamba

Yumuş yumuş Ceren

Ceren'e her kış boyuna göre aldığımız bu pijamadan bu senede aldık:) Onu giydiğinde oyuncak bir ayıcık gibi yumuşacık oluyor, dün gece koltukta kızım çizgi film seyrederken azıcık sarılayım dedim ben ondan önce uykuya dalmışım:)) Haydi Ceren "yıldız ol" dediğimde de böyle ellerini kaldırıp kocaman gülmüyormu, bayılıyorum. sadece Mother Care'larda bulabildiğim bu ayaklı tulumlardan seneyede alabileceğiz bu sene 4-5 yaş aldık seneye 6-7 yaş için olanlarda varmış. Görünce çok sevindim:) Hem çok rahat, hem sıcacık, hem de yumuşacık:) Küçük ayaklarını yorganın altına sokmamakta ısrarcıysa bebişiniz, bu tulumları şiddetle tavsiye ederim. Sevgiler.
Ta ta ta taaaaam işte yıldız Ceereeeen!:)
Budaaa geçen yılın yıldızı:)

2 yorum:

  1. Çook tatlı bir tırtıl omuş Ceren:)Nasılda büyüyorlar dimi? Boyu uzamış, saçlar ipek gibi uzamış maşallah. Kocaman öpücükler.

    YanıtlaSil
  2. :) Çok teşekkürederiz Nermincim, Evet zaman inanılmaz bir hızla akıp gidiyor.. Bu kızımın saçlarına kıyıp da kestirdikten sonraki hali, kesmeseydim epey uzamışlardı. Bende çok öpüyorum Kuzuyuda senide..

    YanıtlaSil

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D