26 Kasım 2012 Pazartesi

Ceren'in İlk Öğretmenler Günü...

Bu cumartesi Ceren ilk öğretmenler gününü Öğretmeni Natali'yle kutladı. Öğretmenide çok sevindi. Bende bu kareyi ölümsüzleştirmek istedim. Bu haftasonu benim için bol temzilik, yazlık kışlık ayırma işleriyle geçti, Kürşat için cumartesi geceden başlayan pazar akşama kadar süren kamp ve balık keyfiyle, Ceren içinse bol dinlence ve oyunla... Pazar akşamı Dostlarda dinlence akşam evin yolunu zor bulup uyumaca:)) (Cerenin Karahan'la karşılaşması görülmeye değerdi tam bir kavuşma:))) Pazarteside yeni bir haftaya başlamaca!
(Yok daha perçem kestirmedim ama niyetim var sadece bilgisayarda deneyip nasıl oluyomuş diye bakıyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D