10 Ağustos 2011 Çarşamba

Anne toplantıda Ceren Azize teyzeyle gezmede:)

İki hafta kadar önce Ceren Doğduğundan beri hiç başıma gelmeyen bir olay; anneannede,babannede şehir dışında! Benim iki otelde acil toplantım var, ne yapacağımı şaşırdım. Gitmememin imkanı yok e ozaman Cerenle nasıl olacak diye kara kara düşünürken işyerimizden ekip halinde toplantıya çıktık.Tüm hazırlıklarımı yapıp cerenin oyuncaklarından yemeğine kadar her şeyini temin edip bir küçük valizle gittim otele. Önce arabada uyuyakalan kızım otel lobisinde 2.5 saat süren toplantım sayesinde deliksiz bir uyku çekti, 2. toplantıya giderken uyanan Ceren orada da çocuk parkının keyfini çıkardı. Biraz komik oldu ama demek ki çocukla toplantı imkansız bir şey değilmiş:) "Çocukta yaparım kariyerde" lafı böyle bi şey için söylenmiş olsa gerek:)
Azize teyzesinin gözünden bahçede bir kaç kare...






6 yorum:

  1. Bu benim kızım mı?? :)
    Canım kuşum yerim seni,
    Sarı da ne güzel yakışmış balıma...
    akşam olsa da atçılık oynasak tatlımla evde!

    YanıtlaSil
  2. ooooyy nasıl da yakışmış sarı bu kuzuya maşallah. Boyu da epey uzamış bu yeni nesil hep uzun galiba elini omzumuza atıp gezecekler yakında:) Ceren ve senin için de nasıl bi anı ama olmuş çok hoş gerçekten

    YanıtlaSil
  3. artık 2. zamanı gelmiş baksana ceren büyümüş sende herşeyin çaresine baktığına göre melisa ve cerene bir kardeş ister

    YanıtlaSil
  4. Evet babası senin haberin yoktu bu fotoğraflardan kızımla iş dolu bir gün geçirdik aynıgünede beraber 2 toplantı sıdırdık:)
    Nermin teyzesi bu kız uzun gidiyor ya bakalım beni geçecek gibi duruyor.
    Gayecim bak 1. yap kardeş konusunu öyle konuşalım demiştim en sonunda bebişinde oldu ama fikrin hala değişmemiş ozaman benimki gibi 2 yaşına bi gelsin öyle konuşalım diyim ben sana yine en rahat zamanları ilk 1.5 yaş sonra o seni istediği gibi yönlendiriyor. Şu an bana çok uzak 2. bebiş ya hayırlısı kısmettt...

    YanıtlaSil
  5. çokk yakışmış sarı ğömlek esmer kızına çok tatlı olmuş:-)ayrıca nasılda güzel poz veriyor..

    YanıtlaSil
  6. :) teşekkürederiz Seda teyzesi, o senin güzelliğin..

    YanıtlaSil

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D