6 Mayıs 2009 Çarşamba

Canım kızım...

Herşey nasıl da hızlıca oldu... Kızım daha varlığını hissettirdiği andan itibaren tüm ailemize, sevdiklerimize coşku ve mutluluk saçtı. Annesini daha karnımdayken bile hiç üzmedi Ceren, çok rahat ve keyifli bir hamilelik geçirdim. o an yaklaşmaya başladıkça hepimizin heyecanı doruğa ulaştı. Ve en sonunda ailemize yeni bir fert daha geldi, Zaman ailesinin en küçük üyesi, hepimizin mutluluk kaynağı... Odaya getirdiklerinde çıkardığı o cılız, titrek sesi hepimizi neşeye boğmuştu :)Pembe beyaz teni, yumuk yumuk gözleri, incecik zarif elleri... sonra o yumuk gözlerini açtı ve çok dikkatli bir şekilde hepimizi süzdü ve tekrar uyudu... Bu bebekte büyüyüp birazcık ele avuca gelecek mi acaba deyip durdum, ama büyüyormuş, şimdi tam 7 aylık olduk kocaman tombik bir kızız artık :) Sabahları mutlu bir gülücükle uyanıp tüm gün herkese neşe saçıyor kızım, Seni çok seviyorum bebeğim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P

ben galiba sadece taşıyıcı anneyim :P
dün bu programda makinenin anneye %8 oranında daha çok benziyor yazmasını hazmedemeyen babamız oturmuş bugün photoshopta bana böyle bir süpriz yapmış artık %90 oranında babamıza daha çok benziyoruz :D